כאבי רגליים ודורבן

טיפול בפציעות וכאבים שונים ברגליים כגון כאבים ופציעות ברכיים, דלקת בגיד אכילס, דלקת בפסיה הפלנטרית – Plantar fasciitis, דורבן בעקב, נקע בקרסול, הגבלות תנועה במפרק הירך, הקרנת כאב מאזור העכוז לרגל, כאבים ודלקות בשרירים ובגידים ברגל עקב עומס יתר או מתיחת יתר של שרירים ופציעות ספורט, גידים ורקמות חיבור, כאבים בשוק, שין ספלינט, כאבים בכף הרגל כתוצאה מעומס או טיפולים כימותרפיים, רגליים סכרתיות, נימול בכפות הרגליים, סטרס ולחץ ואיזון גוף-נפש ע"י רפלקסולוגיה.

למה לטפל בכפות רגליים

הסיפור שלי עם כפות רגליים החל בילדות כבן לאמא פדיקוריסטית בקליניקה ביתית ראיתי המון כפות רגליים, בשנת 2005 למדתי שנתיים רפלקסולוגיה ומיד לאחר מכן עבדתי 4 שנים כרפלקסולוג בקופת חולים, במקביל ללימודי שיקום התנועה ומדרסים.

היום אני משלב בטיפול בכאבי רגליים, דלקות ובעיות אורטופדיות אבחון מדויק  של יציבות כפות רגלינו ע"י מכשור מתקדם של חברת ACTIVE8 , בדיקות מנואליות ובמקביל אבחון גוף נפש הלקוח מעולם הרפלקסולוגיה.
הטיפול בכפות הרגליים יתקיים במספר מישורים ובשיטות שונות בהתאם לאופי ורמת הכאב, והגורם לו.  מעבר לכך ניתן לבצע טיפולי תחזוקה לכפות רגליים סכרתיות, לטיפול בסטרס ואיזון גוף-נפש.

מטופלים ממליצים

תודה על ידי הזהב שלך קובי ועל הטיפול הממוקד. למדריכת טיולים לעבוד עם דורבן ברגל זה סיוט. אתה מצליח להביא את התקווה שמדובר בשילוב מנצח ומוצלח בין "העבודה" שלך על הרגל ובין "העבודה" שלי בין מפגש למפגש ושהמצב לא כ"כ נורא כמו שאני חוששת והדורבן יעבור תוך זמן סביר.
ואכן אני מרגישה שיפור. תודה לך על ההקשבה, על המקצועיות (הרשמת אותי יותר מאשר הרופא האורטופד שאיבחן קופ"ח), על המגע ועל הליווי

זה בהחלט הרבה יותר מטיפול ברגל!
אתה מרגיע גם את הלחצים הטבעיים שלי מהמצב ועל כך תודה מכל הלב.

מיכל קנדל, מדריכת טיולים

התאמת מדרסים לסובלים מבעיות דורבן

שירות ייחודי בקליניקה – התאמת מדרסים. אני מתמחה בהתאמה המדרס הנכון לבעייה הרלוונטית. לפרטים הכנסו לכאן.